mjau

guess what? jag glömde min kamera hemma hos lina. ska försöka träffa henne imorgon eller i veckan för att få tillbaka den.
igår då. kom hem till lina kvart över sju typ, glömde förvarna henne så hon råkade stå i duschen precis då. haha. men aja, vi chillade lite sen gick vi vidare så lina fick en flaska vin, mötte sedan upp anna och jenny på konsum innan vi gick vidare hem till anna. det tog ett tag innan det kom folk. eller kom det ens folk? som mest var vi väl, sju pers typ? aja, det var roligt ändå! sjöng och dansa och ja, nice. träffade madde och denise också, lika härliga som vanligt var dom. jag blir så glad att träffa dom varje gång eftersom man inte alls träffar dom längre. jag och lina kom hem kvart över fem och dog nästan dirket i hennes sköna säng, älskaren!
är rätt seg idag. ska snart duscha sen kanske sätta på någon film. skola imorgon vilket känns rätt meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0