dröm

Inatt drömde jag om Jocke Berg. Var i Falun, och så såg jag honom sitta på en bänk. Så jag satt mig bredvid och han började prata om en av hans låtar, men jag minns inte vilken. Jag bad honom berätta mer, om andra låtar, han skrattade och berättade. Senare på kvällen var jag med folk, bla. Lina och Alexandra. Då kom Jocke fram till oss, och jag förklarade att jag hade pratat med honom. Alexandra blev överlycklig och kramade honom och vägrade släppa honom, Lina blev typ chockad och fick lov att gå därifrån. Hahahaha.
gud, uppfinn någon nytt, som gör det lätt att hålla ut, nåt för dom som väntar, dom som orkar vänta mer.

Sitter och äter frukost, fil med müsli och juice. Sen ska jag bara platta håret och fixa lite innan jag åker till skolan. Skönt att börja tio idag, det känns mycket bättre på något sätt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, jocke berg <3

2009-08-27 @ 13:46:35
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0