dag onsdag

Jag har redan lagt mig i sängen, är sjukt trött idag! ;o Dagen har verkligen varit lång, känns det som, som om det var igår vi satt och hade samhällskunskap, fast det var imorse. Imorgon har jag iaf sovmorgon till tio, skönt! Jag orkar inte börja halv nio. Haha. Har inte uppdaterat på hela dagen, dels för att jag inte hade något att skriva iskolan. Som sagt så var den bara dryg idag och jag längtade hem, jag som aldrig längtar hem. Sen på en gång jag kom hem typ åkte jag till mormor och morfar och åt mat. Gott! Sen följde jag med dem till min morbror och hans sambo i Falun. Åkte liksom tillbaka till Falun, hah. Det var första gången jag var hem till deras lägenhet där, dom flyttade dit i somras och det blev aldrig av att jag åkte och hälsade på. Det var en jättefin lägenhet och ligger inte alls långt ifrån min skola, jag skulle göra vad som helst för att få ha en egen lägenhet där. Förhoppningsvis så kommer jag få bo där ibland. Hoppas. Där fick man iaf bulle och te. Kom hem och duschade och nu ligger jag här. Så det blev ingen träning idag heller, inte för jag hade någon lust när det regnat hela dagen och varit trött som få. Ska fixa lite med datorn sen sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0