augusti 31

Idag orkar jag inte. När jag kom hem efter några timmar i skolan la jag mig i soffan, åt mat och tittade på min absoluta favoritserie one tree hill. Som jag aldrig tröttnar på, som jag tittar på om och om igen, mina älskade boxar. Klockan är typ sju och jag har inte gjort något annat sen jag kom hem och tänker inte göra det heller resten av kvällen. Idag orkar jag bara inte.

Sista augusti idag också. Är det bara jag som hatar när man känner att sommaren lämnar en? Är inte alls sugen på vintern. Kylan som är det värsta. Blä. Enda postitiva är ju att det ändå inte är så långt kvar till julen.

Imorgon ska jag nog träffa Alexandra igen. Det har gått många dagar sen vi sågs nu, det är vi inte riktigt vana med. Puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej, det är vi verkligen inte vana med :o

jag saknar dig :<

kan jag sova hos dig imorgon? :))

<3

2009-08-31 @ 19:44:37
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0